Två dagar vfu

Imorgonbitti är det nästsista gången som min klocka ringer mördartidigt för den här gången. Det känns lite ledsamt, jag gillar att gå upp tidigt och vandra ensam genom uppsala innan folk riktigt vaknat till liv. Då är det morgonkyligt, mörkt och ingenting som distraherar. Min 30 minutare till morgonpromenad är fantastisk då.
På måndag flyttas den fram ett par timmar, och i morgonruset vid 7:45 är den inte lika rolig. Då blir jag mest svettig och ful i håret.

Jag tror denna veckan blir bra; och närmsta tiden överhuvudtaget. Nu har jag alltså 2 pass kvar på ackis, sen har jag 3 dagar plugg framför mig innan föreläsningarna drar igång på måndag. Det känns kul att komma tillbaka till skolan faktiskt! En vecka späckad med föreläsningar, grupp-PM och seminarier. Helgen bjuder på Lina Barkes 25 års fest med 90-talstema med efterföljande pyjamasparty.
Veckan därpå rullar på i samma seminarie-pm-opponeringsanda.
Till den helgen får jag ner min kärlek till stan. Han ska spela match i Enköping. Sen blir det två tentor på det och därefter har jag ett stockholmsbesök planerat.
Jag tror det blir en bra oktobermånad.

Nu ska jag göra iordning en matlåda, borsta mina tänder, gnugga av mitt smink och krypa ner i min säng med en bok - DET var länge sen.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-09-30 @ 17:14:46
Postat av: Annica

Hej!

Det låter som du har det toppen! Njut av livet med allt vad det innehåller!

Lova en sak bara, gå inte ensam på kvällen/natten! ALDRIG! Sov hellre över hos någon!

Kram från ett vackert soligt höstigt Älvdalen.

Har nyss fikat med mamma och innan det åt vi lunch och innan det så fikade vi morgon.

KRAM

2010-09-30 @ 17:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback