kvällstur


Idag blev det en skön sovmorgon där jag satte alarmet på 9 och sen låg jag och lyssnade på ösregnet, njöt av smattret mot fönstret och låtsades att jag inte skulle ge mig ut i det idag. Men det ska jag, dock inte än på en stund för idag går jag kvällsturen på avdelningen. Likaså imorgon, 11:30-21:00. Men på torsdag går jag dag för att sen direkt bege mig ner till stationen och ta tåget upp genom dalarna för att hämtas av daddy i mora och så bär det av hem till älvdalen.
Det ska bli så skönt. Hem och bli ompysslad och pyssla om. Jag längtar. En månad ifrån min kärlek är lite väl vulgo. Men terminen är igång och ishockeysäsongen är igång - så det är bara att gilla läget och se fram emot april ;)

Nu ska jag koka min havregrynsgröt och sen bär det av mot ackis. Där blir det dessutom mittbedömning med den handledaren jag gått med hittills, med huvudhandledaren på avdelningen samt en ansvarig från universitetet. Jag hoppas att det inte blir alltför svettigt för jag känner inte att jag har haft den tid jag behövt till att lösa alla teoretiska uppgifterna. Men men, försent att sätta sig med det nu. Bara att göra mitt bästa.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback