oktoberfest

Oktoberfesten är i fullgång i dagarna två här i stan. Jag märker det eftersom jag just nu har en stor orkester utanför fönstret där jag sitter och pluggar.
Jag och Maria spenderar vår lördagseftermiddag på Ekonomikum; hon löser rättsfall inför ett seminarium, jag skriver ett PM om ett omvårdnadsproblem. Vi kan inte hjälpa varandra alls men vad skönt det är med lite sällskap! Och vad mycket lättare det är att få jobbet gjort när man sitter i ett naket bibliotek och inte är hemma i sitt eget kaos där det finns 100 grejer man kan göra istället för att plugga.

Vi får se hur länge vi biter i. Några timmar till borde det bli iallafall. Sen får vi se vad kvällen bjuder på.. glass hoppas jag :)

Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback