November

Jag tror det är min nya faovritmånad. Egentligen är det december som är det - men det känns lite som när man ska åka på semester, det är nästan stunden innan som är det bästa. När alla förväntningat bubblar inom en och man vet (tror att man vet) vad som komma skall. Dessutom blir denna mörka novembermånad utan snö mycket roligare om man låtsas att man älskar den. Det ger iallafall energi till dagen.

Dessutom har uppsala slagit till med en ljusfest. Träd, byggnader, ån. Allt badar i vackra färger mönster och musik under november. Det är jättevackert. Tanken är att man ska få ut människor på promenad genom att ha dessa ljuskällor i miljoner färger att titta på. Mig har dom lyckats lura ut. Det kommer bara göra mina promenader mysigare och längre. Jag uppskattar det verkligen!

Denna kväll ägnar jag åt lite studier. Jag har smågrejer som ska fixas och kompletteras och det känns skönt att få dom gjorda. Imorgon väntar första utgången på nation på flera månader. Det ska bli ruskigt roligt.

Jag passar på att lägga upp en bild på en av de härligaste männen jag känner:
Farfar. Fantastiska farfar.

 

 

Och en på snön. Det var full vinter när jag var där och hälsade på förra helgen. Fantastiskt!

 

 

 

Maja

 


Kommentarer
Postat av: chong ☆ ¸. • * ¨ * • ☆

NU HAR JAG SKAFFAT EN NY KATEGORI - mina cirkellinser! där kan du ställa frågor mina cirkellinser och annat om linser och sånt, kommentera gärna :)

kram finis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback