så mkt annat att göra...

Jag har sagt åt mig själv att gå till biomedicinska biblioteket (min hemarena) eller nått annat bibliotek i stan då jag ska tentaplugga. För det går verkligen inte att plugga hemmifrån. Men Ändå lyckas jag övertala mig själv med att "Idag kan jag plugga framifrån och ska vara fokuserad!" Och som vanligt går det värdelöst dåligt. Klockan ringde vid sju i morse och vad har jag fått gjort? Nästan ingenting! Istället har jag: ätit frukost, duschat, plockat undan i lägenheten, färgat ögonbryn och ögonfransar, ätit lunch och pysslat. Och jag har kvar att diska och måla naglarna. SEN ska jag börja plugga. Alltså har jag slösar bort väldigt dyra studietimmar. Men jag är som sagt hemma.. och Nyhetsmorgon Söndag är ju så jäkla spännande.. svårt att koncentrera sig på böckerna då det rullar i bakgrunden..
Jag måste skräpa mig! Galet att det ska vara så mycket roligare att dammtorka och klippa bort gamla blad från blommorna..

Och nu började en repris på äntligen hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback