Min minidator

Nu när jag haft min lilla bärbara dator ett tag måste jag bara berätta hur mycket jag tycker om den. Jag hade inte tänkt köpa någon dator men den här är verkligen perfekt. Den väger ingenting, jag får med mig den precis överallt.. den tar absolut ingen plats alls.. varken i knäet eller i väskan :p 10,1" skärm men med nästan normalstora tangenter så det går väldigt bra att skriva på den.

Jag är jättenöjd med min minidator. Jag betalade 5000 kr för den. Hade tänkt mig att betala 3-4000 men då den här har mycket bättre batteritid än många andra små (10 timmar) och tangentbordet är så stort och lite annat som jag inte förstår men som har med hur snabb den är.. ska också vara bra :) Så den fick vara värd några kronor extra.

Jag är vrålnöjd och kan absolut rekomendera denna vackra lilla matta, svarta, skönhet. Den är grym :)

 


Samsung N120


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Ditt gamla jobb i Norge låter toppen så vi tar gärna telnr och mejl! :) Hur bodde ni? Jag har förstått att det kan vara rätt svårt att få boende? Och är det lätt att tjäna pengar? Ett av syftena med att vi åker till Norge är ju just för att tjäna pengar (och för att få arbetslivserfarenhet och en hel del skoj såklart!). Snällt att du tipsar oss, vi tar vad vi kan få :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback