Daddy


Käraste pappa fyllde år igår så imorgon åker jag hem för att fira lite födelsedag. Förra helgen firade vi fina lillebror med bubbelpool. bastubad, tårta, underbar middag och massa mys!
Frågan är hur vi ska kunna bräcka den ;)
Men tårta och mys det blir det! Så imorgon bär det alltså av hemöver. Ska bli riktigt mysigt. Får lifta med Sara när hon åker norröver från sin första skoldag vid högskolan. Imorgon ska hon ut och undersöka djur och natur ihop med sina biologikursare :)

Men i helgen blir det alltså pappa för hela slanten. Fick dock höra att mina föräldrar skulle iväg på surströmmingsskiva hos grannarna på lördagen. Det gillar jag ju inte när vi ska ha myshelg :p Men Thank God att surströmmingarna inte ska ätas hemma hos oss :p

C är snart hemma från träningen i furudal.
Jag börjar nästan vänja mig vid att vara en hockeyänka 6 dagar i veckan nu (Eller kan man någonsin vänja sig vid det?:p) Men snart är han alltså hemma och vi kanske hinner säga Hej iallafall innan sömnen kallar :)

Nu ska jag lyssna vidare på renget (det kanske är därför myggorna inte kommer in? :p) och värma lite the och bara gosa mig en stund.

Nattinuffs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback