underbara vardag

Igår hade jag en riktig toppendag. Jag steg upp vid halv sju och det var fortfarande mörkt ute, iskallt i luften och tjock is på varenda vattenpöl. Jag trampade iväg på cykeln till utmeland där jag spenderade hela dagen på förskolan och fritis. Med en riktig mysig skara barn. Gofisar hela bunten :)
När jag slutade klockan 15 stod min vackra pojkvän utanför med sin cykel och väntade på mig. Tillsammans cyklade vi in till centrum, fixade lite ärenden och strosade runt. Vi inhandlade kvällens middag och cyklade sen hem. Där vi bara umgicks och hade det bra. Pussades, kramades, pratade. Om allt mellan himmel och jord! Vid sju-tiden tände vi ljus, intog köket och hackade upp en tacomiddag. Sen fortsatte kvällen i mysets tecken och det blev en så himla bra dag bara!!
Så härligt att få ha honom hemma hela eftermiddagen och kvällen! Jag älskar det! Han är så fin och bra och jag bara längtar till hockeysäsonen är över (i april?) och jag får tillbaka honom. Såna här vardagar vill jag ha mer av! Massor utav :)

Jag gillar att vara kär! :)
Men nu ska jag inta duschen och sen cykla iväg till fritis igen, sen har jag en enmans-fredag framför mig. Får se vad jag kan hitta på. Borde ägna mig åt plugg men vore ju trevligare att träffa en vän eller två. 
 
Vi får se, Ciao! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback