Söndag.


Söndag. Söndag.
Det är grått och blött idag.
Det känns som en enormt stor kontrast mot vart jag befann mig för bara några dagar sen. I tisdags vaknade jag upp till 30 gradig värme (kl 7, sen steg den betydligt!) och njöt av en god hotellfrukost och bara myste på innan vi sen åkte iväg till flygplatsen och flög hem till kalla sverige. Och så gick jag och la mig på en helt annan plats. Och snön hade kommit.

Det känns konstigt att man kan förflytta sig så. Men samtidigt så himla häftigt att det funkar. Det är så härligt att man kan unna sig såna här resor, på bara några timmar kan man vara vid ett ljummet hav, en sandstrand och fantastiska pooler.

Egypten var underbart! Jag hade den bästa veckan på sjukt länge. Allt var bra. Och mina batterier blev så uppladdade som dom bara kan. Men det känns ändå knäppt att jag den här helgen fryser och bävar för att gå ut medan jag förra helgen hoppade upp ur sängen tidigt, tidigt på morgonen och nästan sprang ut för ett morgondopp. Så vill jag ha det oftare :)

Tack för en toppenvecka min fina familj!!

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Me too, nu är jag riktigt sugen! :)

Ja jag tror att man får svar nångång i början/mitten på dec. Fick du ihop någon bra anmälan?

Härligt att ni hade det super på semestern!

Postat av: Wysteriia

Åh har du varit i Egypten? Dit vill jag så gärna åka, får hoppas det blir av nån gång :D

2009-10-23 @ 11:45:06
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Sara

Jo, men jag tror att det är just därför det går att förstå.. Min biologibok är skriven är biologiproffs, och det märks! Celldelning verkar helt enkelt lite enklare att förstå när någon annan skrivit det :) Men självklart litar jag inte 100% utan dubbelkollar med min säkra källa, boken ;)

2009-10-27 @ 10:31:18
URL: http://sarajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback