att få på sig sina kläder

Imorse när jag skulle klä mig för dagen. Så fick jag ett litet infall. Jag tänkte "Vafan! Jag testar ett par jeans bara därför att!". Jag har nämligen inte ens velat titta åt dom den senaste tiden och gömt dom så långt in i garderoben som jag bara kunnat. Och se där! Jag fick på mig ett par jeans!! Förvisso var det mina största och fulaste jeans :p Men det spelar ingen roll! Även dom satt fast nere vid knäna sist jag testade dom.
Sen jag landade på svensk mark har jag använt klänningar och kjolar i all oändlighet. Strumpbyxorna har blivit min nya följeslagare. Jag har funderat många gånger på att köpa nya jeans. Jag har till och med gett mig in i affärer och testat. Innan jag reste iväg till Ghana drog jag strl 24 på jeans. Men när jag nu stått där i provhytten och testat 25, 26,27,28 och inte ens strl 29 funkat. Då vill jag bara gråta. Inte för att jag anser att strl 29 på jeans är särskilt enormt. Men för att det är FEM storlekar större än vad jag använde för bara några månader sedan. Det kan inte vara nyttigt någonstans :p
MEN nu har jag alltså fått på mig ett par jeans! Om än inte mina 24,25,eller 26or.. :p så ett par gamla avlagda 27or! Och jag är nöjd! Nu börjar det rinna av mig och mina nya träningskläder kanske har gjort lite nytta! ;) Snart är jag i form igen! Vänta ni bara! :p

Idag är jag lärare, fått jobba nästan varje dag nu så är jätteroligt. Är bild på schemat nu så dags att rusa. So long! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback