Greklandsresan

Min kära mor berättade att hennes kollega planerat en resa till Poros, då det verkade så mysigt. Och mamma som tipsat henne om den här vackra lilla ön undrade om vi hade några bilder vi kunde visa från resan vi gjorde till Poros i våras.
Jag och min lillebror klickade upp mappen över dom bilderna:

Och jag vet väl inte direkt om hennes kollega kommer att ha någon användning för dessa :p

Eller jo.. det började ju helt okej!

















Men någonstans började det spåra ur och hade jag inte vetat bättre hade jag gissat att fotografen var full. Full överallt, vart vi än gick.



(Här nedan gör jag en misslyckad GÖRGEN. Görgen är min lillebrors gamla SO-lärare.
När Görgen reste till New York härom året så fotograferade han alla sevärdheter i stan.
Men för att alla skulle veta att det var just på Görgens resa bilderna hade tagits, och att
dom inte var något vykort! Så stack Görgen fram huvudet i hörnet på vartenda foto.
Att göra en Görgen alltså!
Här är ett försök till en Görgen. Och kameran från Poros innehåller ungefär 20 liknanade.)











sen blir bilderna bara suddigare och suddigare. Från strand, hotell, ö. Allt. Ett enda virrvarr.
Och så avslutar vi filmrullen med ungefär 60 bilder i den här stilen:

   
 

Och så här fortsätter det!! Och fortsätter det!!
Jag förstår inte riktigt varför mamma inte blev så sugen på att bifoga våran semester till sin kära kollega :p



En veckas semester i den grekiska övärlden resulterade alltså i 7 (SJU!!) bilder som går att stå för

Men Mysigt hade vi iallafall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback