Bullbak

Igårkväll drog jag igång ett bullbak till christoffers och jonas stora besvikelse :p

Lillebror var på besök igår och vi skulle käka middag och hyrde en film. Men mellan maten och filmen lyckades jag engagera dom i baket. Så klockan blev efter elva innan vi kunde sjunka ihop i soffan. Jag glömmer bort varenda gång hur sjuukt lång tid det tar för mig varje gång jag kommer på idéen att jag ska baka bullar. Det handlar om Många timmar! Och då har jag ändå servicen att bunkar och kavlar och kastruller diskas undan av c under bakets gång.
Men goda blev dom, vanilj och kanel. Så det var väl mödan värd :)

Sötaste lillebror poserar bakom våra nygräddade bullar!










Mums!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka fina bullar majsan, vilket jag aldrig lyckas med själv när jag bakar. Bor du i mora med christoffer? Märker att jag inte har ngn koll på nånting längre. Jag såg inte en skymt av dig alls i älvis under v.32. Tråkigt, hade varit roligt att se dig! Kram!

Postat av: Emma

2009-08-16 @ 16:59:42
URL: http://knasbubbla.blogg.se/
Postat av: Emma

Du är så söt Maja! Bullbak, skulle jag också vilja dra igång:D

2009-08-16 @ 17:01:23
URL: http://knasbubbla.blogg.se/
Postat av: Maja

Maria jag kan inte kommentera på din blogg! (eller så har du fått 10 kommentarer på raken nu) :)

2009-08-19 @ 17:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback