Back on track!

Mina inlägg har inte bara börjat sinat.. dom har helt torkat ut vid det här laget.
För att jag ska kunna skriva måste orden forsa fram och det var mååånader sen dom gjorde det. Jag tror afrika sög musten ur mig :p
Men nu är jag tillbaka på banan igen! Jag har varit riktigt sugen på att ta upp bloggen igen men något har hållt emot. Men idag damp min nya laptop ner på posten så nu sitter jag har med en skönhet på 10,1" knäet. (Samsung N120)


























Jag har aldrig varit prylkåt.. kan inte minnas att jag någonsin önskat mig en egen dator, tv eller gameboy- sånt jag vet brukar finnas med på de lite yngres önskelistor :) På min önskelista stod det däremot:
* En ny hamster (jag avverkade 4st)
* Seamonkeys (pulver/kristaller jag hällde ihop i en plastskål som inom ett par dagar bildade små räkor)
* Hoppande bönor (som efter ett år skulle utvecklas till en fjäril??)
* Indiska svampar (Minns ni dom?? Dom där läskiga mannet-liknande slemhögarna man hade i en glasslåda och matade med the - som dessutom förökade sig var 7e dag?)

Listan kan göras lång! Och när jag tänker på det kanske mina föräldrar hade föredragit att jag önskade mig en liten tv till flickrummet ;)

Men nu är jag alltså där! Jag har pungat ut mina tusenlappar och fått en liten dator. En riktigt gullig liten dator! Är så nöjd att jag riktigt pöser över. Kan inte tänka mig att göra något annat än att sitta och skriva på den :D (och ja.. tangentbordet på Samsungs minidatorer är faktiskt riktigt skönt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback