Älvdalen

Igår skrev jag ett inlägg om Älvdalen och årets Musik&motor-festival.
Det började och slutade jättebra och fint men någonstans i mitten kraschade det och blev mörkt och tungt. Och hur gärna jag än ville så kunde jag inte få bort den där dystra touchen. Så jag fick helt enkelt radera inlägget.
Därför tänkte jag fatta mig kort nu med en positiv inledning och en glad avslutning. Och ingenting i mitten :)

Vecka 32 är här, hemvändarna rullar in, urälvdalingarna letar sig fram och älvdalen vaknar till liv! Igår fick vi strålande solsken och det var riktigt bra med folk ute för att vara en torsdagskväll (här)!  Vi träffades alla tjejerna, vilket är så himla roligt när alla är hemma! Och slutade tillslut på hotellet där Stefan Nykvist och ligan spelade. Sen tackade jag för mig och de andra intog Caféet. Det blev en jättemysig kväll!
Idag skiner solen ännu mer. Kommer bli en superfin helg om man får tro yr.no och på schemat står bad, beachvolley, dragkamp, mc-och-gatbilscrusing, grillning, vin, mys och klackar i taket på parken. Larz Kristerz är väl älvdalens stora stolthet och dragplåster denna afton :) Dessutom börjar jänkarna rulla in framåt tidiga kvällen!
Det kunde lika gärna ha varit söndag.. men det är bara fredag och morgondagen kommer bli Ännu bättre! Ser verkligen fram emot den här helgen! Tjejerna är på plats, christoffer sluter upp i eftermiddag, erik&karin är här, mamma ska med ut på galej (förvisso säger hon fortfarande nej men jag tror att hon ska gå att övertygas ;) Och överhuvudtaget är stämningen här alldeles Jättebra!
Så himla roligt!
Nu ska jag bege mig ut i det finfina vädret igen för en toppendag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback