vårkänslor


Jag lever verkligen lyxliv.
Jag har det så galet, galet bra!
Jag jobbar på ett jobb som inte känns som ett jobb. Vi har sjukt roligt och arbetspassen bara rinner förbi. Jag känner otroligt mycket pengar på att egentligen bara glassa, ha kul och umgås med folk jag gillar.
Jag är också ledig varannan vecka. Den här årstiden går det inte att få det bättre.
Förra friveckan var det gassande sol. Den här friveckan är det gassande sol. Helt underbart!
Jag har inte gjort annat än gottat mig denna veckan. God mat, shopping, uteserveringar, picknick, grillning, lekar utomhus, träning och massa massa sol.
Jag har fått betydligt fler fräknar måste jag erkänna :D

Dessutom omger jag mig av otroligt fina människor under min ledighet. Vi myser som små kattungar.
Ikväll är shoppingcentret öppet till 00.00. Så vi ska ta oss en bit mat vid 20-tiden och sen spendera lite pengar. Man vill verkligen inte vara inomhus när det är så här fint. Då vill man inte gå i affärer så nattöppet är perfa!
Just nu är jag dock inne.. :p Men väntar på att lite köttfärs ska tina så jag kan dra igång med lasagne-lagning. Första gången jag är inne idag så så dåligt samvete behöver jag nog ändå inte ha.

:)


Lite bilder,

Påväg upp till parken vid aker brygge inne i oslo.
Jag, C, Ronja och Stina

image127




Stina och C

image133




Jag och C med smörgås



image128




Grönt och fint har vi fått det

image129





Lite tjejkväll med grillning i parken också

Jag, Ida, Malin och Stin

image131






Jag

image134


























Stina och Malin

image135






Vi åt jordgubbar

Ronja

image136



Jag

image137



och Ida

image138




Nej nu sprang tiden iväg. Lasagnen nästa!
So long!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback