Huvudstaden

Nästa flygtur går till Sveriges huvudstad och det bär av redan imorgon. Längtar som en tok för ska få träffa mina stockholms pärlor som jag inte sett på evigheters evighet! Ska bli galet roligt!
Sen blir det storfest med min ingifta släkt - christoffers halva, då hans vackra bror tar läkarexamen på lördag. Det ska firas både lördag och söndag. Det ser vi fram emot :)
Sen blir det julklappsutdelning. Jag har nämligen inte nyttjat min julklapp jag fick av C ännu. Men det ska jag se till att göra nu! Så det blir middag och musikal! Perfekt! :)
Och senast onsdag bär det av upp mot dalarna och student då bla. mina två fantastiska vänner Robert och Johan springer ut.

Finfint väder har jag sett att det ska bli också! :D

Nu väntar sängen! Klockan ringer redan vid 05.00 och då måste jag vara fräsch och flygklar!
Även om det känns ofantligt tungt då jag går o lägger mig mitt i grabbarnas pågående alfapet-match. Men igår förlorade jag stort och idag hittade jag en fin anledning att slippa undan.

Stockholm och mina kära nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback