disktåg

I vår lägenhet har vi nu kommit på en ny strategi för att försöka dra lite nytta av varann.
Allt som oftast krigar vi. Men häromdagen samkörde vi i köket. Våran strategi var upplagd som så här:

Jag diskade - Christoffer Sköljde - Fredrik torkade - Niklas stoppade tillbaka i skåp och lådor.
Smart och smärtfritt! Dock har vi ett nyförvärv i huset sedan april - Christtoffer2. Vart han ska in i ledet vet jag inte riktigt? Han skulle ju iochförsig kunna stampa takten för en ännu mer effektiv diskning. För effektivt var det! och himla bra för lagandan ;)


Och jag blev kvar i norge över helgen. Och det är faktiskt tokskönt att ha lägenheten för sig själv.. trots att jag får klara mig utan disktåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback