åka hem?


Åka hem ikväll? Inte åka hem ikväll? Åka hem ikväll? Inte åka hem ikväll?? ??
JAG KAN INTE BESTÄMMA MIG!

Mina kombos åker hemöver mot dalarna kl 22 ikväll. Jag vet inte om jag ska följa med.

Mina fördelar med att Åka:

- Komma hem och umgås med lite familj o vänner
- Hämta sommarskor och kläder till utlandsresan (har inget sånt i norge)
- Köpa det nödvändiga som ska med på resan. Solkrämer, lite småplock osv.
- Huset är tomt. två åker hem, en åker till stockholm och en provspelar hela helgen. Lite trist att vara själv
- Vi har hundra kilo tvätt och det börjar bli troskris här nu. Vår tvättmaskin är kaputt. Vore bra att komma hem o få några maskiner körda

Mina fördelar med att Stanna:

- Huset är tomt. -"- Jag får en killfri helg. Vilket egentligen är skitskönt.
- Dom där hemma kanske kan plocka ihop några sommarskor åt mig?
- Kan nog skriva en liten inköpslista på det nödvändiga.
- Familjen kommer om en vecka. Så jag träffar dom snart iallafall.
- Det är paradis att bara ligga nere vid sjön här
- Helgen kommer gå för fort om jag åker hem = jobbvecka igen
- Jag kan tvätta hos tjorven o tp, hos stina och hos ronja o ida.

Hmmm :p
Nu såg jag ju att jag hade fler på att stanna :p Men ah! Det vore skönt att komma hem! Men blir en sån kortis. Är hemma vid 02.30 imorgonbitti.. hmm hmmm hmmm..

Jag ska klura vidare över en grillning hos grannarna. Troligtvis blir jag kvar. Jag är för lat :p Eller så.. aahh.. ähh!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nej kom hem och träffa mej på min 20års dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback