uttråkad till max


Jag har så tråkigt! Ingen är vaken, det går ingenting på tv, på datorn finns det ingenting att göra, det är kolsvart och snöstorm ute = jag vill inte gå ut, gymmet är stängt, duschen är kall, klockan är för lite för att få väcka någon, jag måste vara knäpptyst, c ligger fortfarande i vårt sovrum = jag kan inte pyssla eller städa där inne.. städade lägenheten Igen förra veckan, alltså är det Inte min tur Igen = jag tänker Inte fördriva tid med det.

Jag får helt enkelt gå o skriva upp vad vi har i frys, kyl och skafferi inför storhandlingen. Gudars så roligt!

Ah jag är så rastlös! VARFÖR kan jag inte sova?? 7 timmars sömn sen i söndags eftermiddag är liksom lite för lite

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, jag har läst det nånstans, att de drar hellre ut tanden än att den får vara kvar och kanske orsaka problem längre fram :/ För min del får den gärna sitta där bak hela livet!

Haha, ja det känns som att det var nyss, ibland längtar jag tillbaka! Det har blivit så många måsten
efter studenten, måste jobba, måste tjäna pengar, måste kunna betala hyran :p och måste dessutom hinna med att leva :p

Det vore helt underbart att komma och hälsa på dig! Jag vill så gärna se hur du har det! Måste bara se till att få lite ledigt så att jag kan stanna ett par dagar!

När kommer du hem nästa gång då? Vi hann inte ens träffas en sekund sist du var hem, skandal!

Puss!

Postat av: Sara

Ja, för dom de små jävlarna kan tydligen flytta sig och ställa till besvär om flera år :p Men, fram tills dess får min sitta där den sitter1 Min är dessutom bara halvt framme, det är nog för trångt för att hela ska kunna komma upp, och då måste de ställa till med operation för att få ut tanden :S

Okej, det ser ut som här hemma alltså, idag snöade det! Riktiga stora flingor, typ julaftonssnö..

Eftersom jag i stort sett bara får veta mitt schema dag för dag så vet jag inte om jag är ledig, men det spelar ingen roll, en date med dig ska bokas in!

2008-03-25 @ 21:12:31
URL: http://sarajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback