träningsvärk


Idag gick det tokbra på gymet. Körde mitt program och var mer nöjd än vanligt.
Sen tänkte jag att jag skulle lägga lite mer krut på magen i slutet.
Så jag la mig till rätta på en matta för att köra "fickniven". Låg och laddade en liten stund och tog i. - Helstumt! Jag visste att jag hade träningsvärk sen gårdagens träning men trodde ändå att jag skulle kunna pumpa ur det sista :p
Icke! Jag måste ha sett heldum ut där jag låg och laddade för att gå upp och ner EN gång :p
Men vafan, c påpekar alltid hur otränad man är om man får träningsvärk :p Men jag å andra sidan tycker det är rätt festligt. För då vet jag ju att jag har ett par magmuskler som har fått jobba lite iaf :p Och det är väl alltid bra? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback