Jag gör mig okontaktbar

Egentligen skulle jag inte åka fören på måndag. Men mina armar är än en gång fucked up. Dom funkar inte.
Så jag jobbar inte mer. Har precis tokpackat mina väskor och ska snart ta tåget in till oslo och sen vidare till kil och mellerud. Men inser att jag lämnar christoffer i ett fullständigt kaos. Det blir han som får ta hand om den sista flyttstädningen själv. Tur då att vi bor med tre grisar.

Men nu gör jag mig okontaktbar och beger mig ut i dalslands skogar. Åter i norge (om armarna läker) v30. Mot älvdalen styr jag kosar v31. Tills dess ska jag bara ägna mig åt att göra absolut ingenting av nytta. Jag ska bara ha det bra. Bad, god mat, mycket träning, underbar familj och släkt. Bara njuta!!

Idag börjar min sommar :)

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback