värdelöst!

Och så känns allt det här värdelöst!
JAG VILLE ÅKA TILL NORGE!!
Jag såg verkligen fram emot att vara där. Och så skulle jag få en hel tjejvecka! Dela det lilla sovrummet med Ida och Ronja och umgås med de andra 3 mest hela tiden. Jag såg verkligen fram emot det! För tjejer har jag inte varit bortskämd med det senaste året. Att bo med 4 unga män gör att man verkligen längtar efter det! (och då tänker jag inte gå in på mina månader då jag bodde med slovakerna. De männen gjorde verkligen att jag längtade efter rosendoftande kvinnor :p)

JAG HADE SETT FRAM EMOT JESSHEIM! åh åh åh.

Och dessutom ska jag ringa min högre chef nu. Det känns också värdelöst.

Fast hon kanske säger att jag måste infinna mig? Men det är ju inte heller bra.
undrar vilket scenario som hade gjort mig nöjd egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback