trisseltrassel

Om några timmar skulle jag alltså ha suttit i bilen påväg till en ny (min sista!) arbetsvecka i norge. Jag skulle alltså ha ägnat morgonen till att packa ner det sista och handla lite. Istället sitter jag i telefonen och försöker få tag på min doktor.
Min chef ringde nämligen sent igårkväll. Och då jag ringt, ringt, mailat och mailat, smsat och smsat hurmycketsomhelst under 1-2 veckors tid så blev jag genast lite stressad då jag så så sent insåg att jag än en gång måste få tag på läkaren. Och tråkigt värre: troligtvis sjukskrivas.
Jag hade verkligen hoppats att jag skulle slippa bli det! Jag ville verkligen ner och göra sista rycket, träffa alla, säga hejdå, göra en sista vecka! Men så ser det inte ut att bli nu. För min inflammation vill inte släppa. Den har bitit sig fast och kanske till och med blivit värre? Jag hoppas inte det.

Men det får väl farbror doktorn avgöra.
Nu ska jag ringa vidare.
Kära Dalarna eller ett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback