tio dagars värme


Efter att ha tittat på aftonbladets baksida och väderdel och sett RÖTT RÖTT RÖTT så tänds ett litet lyckligt ljus inombords :D
Visserligen tycker jag att årtes sommarväder har varit helt perfekt! Kan inte komma på en hel regndag hur mycket jag än funderar. Har varit så mycket bad och mys att man blir lycklig av bara tanken på det :)
Men ändå måste jag säga att den här värmeböljan som verkar utlovas känns riktigt välkommen. Så här hett ska det vara ibland :D Och hett har det varit!
Spenderade en stund med C nere vid glassbaren på Kajjen i mora. Klockan var närmare 16.00 och hur kort min kjol än var så svettades jag! Det var en underbar känsla :) En perfekt svensk sommardag!
Och nu tittar jag ut på ännu en perfekt sommarkväll! Klockan är över 20 och det är riktigt varmt! Och varma sommarkvällar är vi kanske inte jättebortskämda med :)
Så nu ska jag snart smita ut och njuta av den här kvällen.. då jag smält klart dagens middag :p

Morgondagen kommer bestå av bad men kanske mest av lasse stefanz. Och det är väl också lite av den mest svenska sommaren :p
Nog för att jag länge hade tänkt strunta i det, jag hade t o m bokat in en middagsdejt i mora med c (som jag nu fick skjuta på en kväll :p), men när den här strålande solen dök upp och när mitt blonda yrväder linnea målade upp allt vad en perfekt kväll heter, så är väl inte jag den som viker ner mig. Så imorgon blir det mys, vin och dans till lasse. Det känns som en perfekt sommarkväll.

Min sommar som verkligen varit helt underbar så här långt!
Perfekt! Underbart! Fantastiskt! :D :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, skojjar du eller? Inte en chans att jag skulle missa Lasse ;) He´s the love of my life :D

Postat av: linnea

Roséfylla och Lasse Z, jag menar kan det bli mycket bättre?

2008-07-23 @ 21:08:58
URL: http://linneaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback