ibland undrar jag...

Ibland undrar jag vad det är jag egentligen håller på med. Vad det är jag har gett mig in på?!?

Idag är ingen sån dag. Idag är jag så säker på att det jag är, det jag gör och det jag ska göra är precis rätt! Precis Exakt det som är bäst för mig! Det är en skön känsla :)
Allt känns bara så bra! Allt känns så roligt, så skönt, så rätt!
Till och med att åka från christoffer i flera månader känns idag helt rätt! Det tvekar jag inte en sekund på. Men hade jag inte varit så svindlande förälskad i den där människan så hade jag inte åkt. Då hade jag inte vågat. Men nu är han det finaste jag vet och om fem månader kommer han bara att vara ännu finare :)

Jag är så taggad inför hösten! Det ska bli så spännande, så lärorikt, så intressant!

Sen kan väl någon bara komma och ge mig en lägenhet i oslo tills i vinter också. Då vore allt perfekt :p


Ikväll har vi grekisk afton :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback