...dessutom!

Inte nog med att jag vaknade toktidigt imorse för att jag är så stressad över det här med jobbet!
Nej dessutom så var jag med om en tragik i sängen inatt.
Vi hade krypit ner under alla täcken och det var dags för att sova. Då jag redan satt i öronproppar (som jag inte fattar hur man kan klara sig utan??) så hörde min pojkvän ett dovt surr. Men innan han ens hunnit tänka klart tanken på vad det kunde vara så gallskrek jag och stod upp lika fort.
Inbäddad i mitt täcke låg nämligen en slö jättehumla och väntade på attack.
Jag tackade dock Gud över att han brände mig på underarmen och inte på några känsligare delar.
Men sen lyfte vi inte ut honom som jag vet att man bör göra. Han fick dö en rätt smärtam död (när man slår någon som ligger på ett mjukt underlag krävs det en hel del slag).

Tillslut kunde jag dock somna. Något uppskakad över det inträffade :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback