2,5 timmar kvar

Nu har jag ganska precis två och en halv timme kvar som syndig tonåring.
Jag har haft åldersnojja sen jag fyllde 15. Nu känner jag mig gammal som gatan.
Eller inte riktigt på så sätt.. utan mer som "fanihelvetevadforttidengår"-snart är jag gammal som gatan-känsla.
Jag gillar inte det här. Men tja.. 20 år.. vad kan jag hitta för fördelar där? Hmm... på systembolaget i norge får jag redan gå, där är det 18 på allt utom starksprit. Det skulle väl vara krogen då... är stenhårt 20 (har jag hört.. vet inte om det är lagfört?) i oslo.. här i jessheim är det lungan.. men ja, det är väl oslos nattliv då. Det får jag börja ta del av. Och det är väl inte fy skamm ;D

Nu ska jag åka iväg till jobbet. efter klockan 00.00 kan ni börja ringa och gratta mig! :D
Och imorgon blir det mysmiddag med mitt söppel-gäng, johannes, micke, elin, alex, peter, maria, steph och christoffer. Mums! Det ser jag fram emot! Så GRATTIS I FÖRSKOTT till mig själv! Gamla jäkla kärring! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback