när pigg är övertrött?

Jag känner mig rätt pigg. Precis som vilken kväll som helst då klockan är kring tio. Egentligen skulle hon kunna vara åtta också.. eller sju.. Jag är alltså pigg. Pigg pigg pigg. Och det gör mig lite fundersam. Jag har nämligen varit vaken i 30 timmar nu. Gick upp igår eftermiddags, har jobbat hela natten, reste hem till sverige kl 08 i morse och sen har dagen rullat på. Uträttat en hel del! Men önskar att jag blev lite trött.
Men det är jag inte. Eller så är jag brutalt övertrött, så det har slagit över och jag tror att jag är fräsch :p
Ska nog testa sängen om en stund. Och hoppas på att somna så jag får vända tillbaka dygnet på en gång. Vore så skönt. För den här veckan vill jag ta vara på. Mamma o pappa har t o m tagit ledigt, o lillebror har sportlov. Perfa perfa!

Är så underbart skönt att vara hemma!
Vi har t ill och med fått ett armborst.. och en webbkamera på byn :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback