min helg och mitt tillstånd


Trots att jag verkligen inte är på topp just nu så fick jag en riktig superkväll i lördags.
Först hade jag inte tänkt att jag skulle gå ut bland folk alls. Men sen la jag dom tankarna åt sidan och lockade håret istället. Läpparna var ingen idé att försöka kamoflera. Men den här veckan har iallafall gett mig insikten till att aldrig förstora dom (om jag nu någonsin skulle få för mig något sånt) jag är nämligen inte alls snygg i det. Nu har svullnaden gett sig och jag är bara stel och sårig. Även om inte det heller är särskilt hett :p Hursom!
Kvällen blev iallafall underbart rolig! Kanske just därför att jag inte hade några förväntningar alls! Regnet öste ner hela dagen så jag väntade mig verkligen inte någon våldsam partykväll. Men det blev det! Gud så roligt vi hade! Några av tjejerna fattades (men dom ansluter till det kommande helgen :D) men annars kändes det som att Alla var där. Alla från förut. Alla från den gamla goda skoltiden. (högstadietiden t.o.m!).
Morgonen därpå väcktes jag av världens sötaste lilla Linus. Han har gått från en skrikande kolikbebis till en riktig liten ängel. Nu höll jag på att skriva att jag vill börja varje morgon med att väckas av en liten ettåring. Men där ljög jag nog :p Vissa mornar går dock bra! Jag lånar gärna bebisar då och då. Men några egna ettåringar får nog vänta 15 år till. Sen får dom gärna börja väcka mig :)

Idag har jag tagit min första
Lariam . Och eftersom jag är en kännaeftare enligt min lillebror (vilket jag nog kan hålla med om) så väntar jag mig alltså att vakna med världens all ondska imorgon.
Jag känner nämligen ingen som inte avbrytit sin behandling av Lariam pga alla biverkningar. Dock har jag fått höra att kvinnor klarar medicinen bättre än män. Och det är nog mest män jag pratat med.
Så jag tänkte i fortsättningen försöka intala mig själv att jag inte ens tagit tabletterna utan bara fortsätta som vanligt. utan att känna efter :p

Dock känner jag mig sjukt yr nu och bokstäverna hoppar :p haha


Min vackra pojkvän tog sitt pick och pack och flyttade till Norge imorse. Så nu har jag dessutom lite hjärtesorg också. Och en fruktansvärd mensvärk. Fortfarande ont i läppar och mun, yrsel och huvudvärk.
hahaha jag kan nog fortsätta hur länge som helst :p
Och jag har upptäckt att hela min blogg har utvecklats till ren självömkan och massa (troligtvis inbillade) sjukdomar.
Men med Lariamen i blodet kommer det fortsätta i samma spår! :p

Nu ska jag dock dutta på lite mascara och sen ska jag knata iväg på en liten film kväll med 3 små troll. Eller ja, 1 litet troll och 2 stora monster. typ.


Imorgon kommer ännu en uppdatering av mitt allmäntillstånd! :p :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback