Mora


Jag kikar lite försiktigt på lägenheter kring Oslo inför vintern/våren 2009. Men av någon konstig anledning hamnar jag ändå alltid inne på hemsidor med lägenheter i Mora. Jag tror att jag innerst inne, väl dolt, är sugen på att flytta hem mot dalarna igen. På riktigt. Jag vet att det inte kommer hända än på ett tag, är kanske just därför jag är lite sugen :p
Men någon gång så!
Det mest ultimata vore att ha en liten gård i mora, jobba 50% på förlossningskliniken och 50% på ungdomsmottagning. Men innan dess ska världen ses, skitjobb tas, och många år i skolbänken avverkas.
Men efter 30! Då ska jag vara tillbaka! Som den mest eftertraktade barnmorskan! Människor kommer att vallfärda! :p :D
Perfekt Perfekt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Skip Mora, Dalarna, Sverige och fortsätt leta boende i Norway du, jag SKA dit, och du SKA vara där med mig ;)

Postat av: maria

Tack så mycket! Klart jag hojtar till när boken finns ute :)

2008-08-13 @ 07:28:10
URL: http://amarialarsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, förlååt! Men du lyckas jämt skicka när jag inte har tid att svara och sen..ja, det glöms helt enkelt bort :p Jag lovar att jag ska svara SNABBT på nästa du skickar :D

2008-08-17 @ 11:09:25
URL: http://sarajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback