helgen

Så drar helgen igång. Musik&motor brukar innebära att vi inte är inomhus en enda sekund. Det är utomhusfest från torsdag till söndag, från tidig morgon till.. tidig morgon :p Men när jag tittar ut genom fönstret idag är det jämngrått och regnet har fallit hela dagen. Det är inget solig sommarväder direkt. Det känns lite trist. För vi kommer bli blöta :p Men ute ska vi vara! Det Är man den här helgen varje år. Då finns det inga tak.
Festligheterna påbörjas ikväll. Jag sitter lockig i håret och väntar på mr herrdin som ska komma och hämta mig (så jag slipper gå de 200 metrarna jag har till kvällens tillhåll), men han gymar och jag väntar :p Gå behöver man inte göra i onödan.

Jag känner på mig att den här helgen kommer bli bra :)
Och inatt kommer c hem igen. Perfekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback