fredagkväll

Så blev det fredagkväll och jag mår python. Jag vill bara gömma mig.

Och på måndag börjar jag med min medicinering mot malaria. Det känns som döden. Väntar mig det värsta så kanske det inte blir fullt lika farligt?
Men det känns verkligen också piss. Efter alla jag pratat med ska jag tydligen räkna med veckor av feber, illamående, depressioner och mardrömmar. AV MEDICINEN. tjo hej! Jag vill höra bra historier om medicinen men det har ingen gett mig.

Ikväll känns det som att jag ligger för döden. Det jobbigaste är dock att jag är den enda som tycker synd om mig.
Men så gör jag ju det riktigt rejält också..

Men man får faktiskt låta sig vara sjuk ibland också. Idag / ikväll är en sån gång. Jag ska inte göra något annat än ligga under täcket.
Troligtvis spenderar jag resten av helgen så.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nej du nu har du allt fel för jag sa ju att jag tyckte synd om dej :) Krams


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback