majbrasor och utlandsresor


Så blev det valborgsmässoafton. Vi hade planerat en grillkväll nere vid sjön allihop. Men regnet kom över oss och vi skippade det hela. Det får man egentligen inte göra. Om det så stormar, spöregnar och snöar på en och samma gång så ska man ut när det är valborg. Då spelar det ingenr roll att man fryser. Man ska stå där vid brasan ändå! Men eftersom vi ändå inte befinner oss i kära sverige så tillät vi oss från att svika tradition. Norrmän tänder ändå inte brasor. Dom tittar bara konstigt på en när man frågar och sen svarar dom att det är ju det svenskarna gör på midsommar. Tjaa..

En greklandsresa är klirrad också. Känns underbart skönt! Helst idag när himlen är nästan kolsvart och tung och åskan hägrar :p Den nittonde maj är det bokat. Då ska jag äta gott, mysa, se mig om och kanske få till en fräken eller två. det gillar vi :D

Och nu bär det av till ännu en natt på jobbet. När alla ni andra har haft mysmiddag, är påväg ut för att kika på brasen och sen sluta upp i någon mysig hög.

Men jag jobbar och sliter. Tänk inte på mig ni! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback