Jag fick till det!

Jag tog ett långbad med tända ljus och lite musik. Jag kom helt enkelt i en riktigt bra och avslappnad stämning.
Alltid som oftast är jag på helspänn. Men nu kändes det bra. Jag kände att jag hade uppnått ett perfekt läge.
Så jag tog fram mina rengöringsflaskor. Tvättade örhängen och öron. Och så FICK JAG IN ÖRHÄNGET!!
Jag trodde inte att det skulle gå, att det skulle vara ihopväxt eftersom det inte var läkt än. Men jag fick till det!!
Det gick! Trots en sargad baksida :p
Och det gjorde inte ens ont!
Läkaren jag var hos sa dock åt mig att INTE, Inte under några omständigheter stoppa in något där igen.
Men jag kunde inte låta bli. Det Ska sitta där. Och nu gör det det.
Jag må ha satt mitt öra på spel.. men den som lever får se! Nu har jag ju testat iallafall :p

Ikväll blir det tjejerna och puben! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback