En helg



Så var snart en helg hemma slut. Och den blev över förväntan.
Helgen inleddes kl 06.30 när vi plockade upp vår granne tp och började tillsammans styra kosan hemmåt mot dalarna. Första soppet blev i mora. Där fixades det pass och vi tog en tur på gågatan. Där dök kändis efter kändis upp. Det är det som är det härliga med att vara hemma! Det är alltid någon man vill träffa som dyker upp! Och vips satt vi hela högen på helmers och myste. Som i gamla goda tider :)

Väl hemma i älv blev det mys och hockey. Hockeyn krossade väl dock det mysiga men det ska jag inte gräva närmare i här.
Sen blev det Mys, mys och åter mys hela fredagen.
Lördagen blev perfekt och avslutades ännu bättre tillsammans med tjejerna. Blev en kanonkväll och vi dansade järnet tills dess att det var dags att gå hem.

Och nu är det söndag.
Jag har varit på skolan och gjort ett försök att söka till högskolan. Jag gav upp och skjuter det framför mig och söker till vårterminen istället. Skulle ändå bara söka för att ha det som backup. Är inte lockad på skolbänken i höst ändå.

Och ikäll avslutas det med middag.

Imorgon är det back to norway som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback