Elva timmars sömn

Igår var det ännu en måndag. Två ggr varje vecka blir det mer än 24 timmars vaket.
Igår var en sådan dag.
Så efter 28 timmar i fullfräs så knoppade jag av och sov en prinsessömn på elva timmar :p Det var otroligt skönt och klockan sju imorse var jag fräsch som en nyponros! :D
Min hälft somnade ett par timmar före mig, och han sover än... nu 15 timmar senare.
Jag har försökt väcka honom men utan större framgång.
Jag som hade så bra planer för den här underbara dagen! Solen strålar och jag är verkligen på topp! Men snart är förmiddagen förbi och av sånt blir jag stressad. Så tror jag ska gå in och hoppa lite på honom så får vi se om den här dagen kan ta fart.
Kanske blir det också en tur till mora. Lillebror cupar.

Frågan är om vi behöver den stundande utlandsresan när det är sånt här underbart väder!? :P
I Norge är det kokhett och här är inte värmen långt efter. I like it alot!
Så nu får det gärna hålla sig ett par dagar!
Gärna över helgen för då blir det badkalas med tunna och bastu hos min kära vän R som jag skrev en så otrolgt vacker dikt till igår på hans stora dag! :D Jag tror nästan att han kommer skicka den vidare till Moratidningen. Och större än så kan det väl knappast bli!!
Otroligt poetisk måste jag säga att jag är! ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du är galen. och förresten HÅRmackor is the shit ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback