one week to goo


På tisdag flyttar sig c över landsgränsen, och på fredag är det dags för mig att följa efter. Det är alltså inte många dagar kvar tills jag emigrerar och älvdalen aldrig mer blir sig likt ;)

Men det känns bra som tusan! Vi har haft storbak här hemma idag inför flytten. Massvis med vanilj och kanelbullar. Mumma :D
Så nu är det inte ens en vecka kvar. Men dundrar det in en vörstingfest på lördag så kan jag nog tänka mig att skjuta på det hela tills på måndag ;D Så min telefon är öppen för alla förslag!

En vecka till i stillhet alltså; sen ska jag bli roomie med massa hockeyspelande tjeckier! hahaha fifaaen, det kommer bli spännande ;) Men sen flyttar vi in i egen lya.. TVÅ MÅNADER SENARE.. haha, jag kanske kommer hem snabbare än vad jag tror ;P
Fast egentligen ska man väl kanske inte underskatta svettiga tjeckiska män ändå.. grrr ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback