måndag


Så tog ännu en vecka fart.
Egentligen har jag ingen koll på dagarna.. alla är ganska lika varandra med tanke på att jag har helg hela tiden. Jag har varit ledig sen i början av juni! Heelt galet! Jag börjar bli riktigt rastlös nu!
Men har haft en underbar vecka då C också varit ledig, så blev en liten förläningning på sommaren.. men utan sol :)
På tal om sol så landar brudarna inatt, de jävlarna! En vecka med sol och bad på cyprus. Troligtvis kommer dom vara svarta som kol.. men inte är jag avis inte ;D :P
Men en sak har dom allt missat! Britneys nya singel! haha :p Jag älskar den! Och jag älskar henne! Vilken pingla!
Gimme more


image79






Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback