lägenheter i norge??!!


Snart ger jag upp! Det känns verkligen inte som att det finns någonting vettigt här!
Eller letar jag på helt fel ställen??
Jag är rädd att vi får lov att åka hem till älv och söka därifrån för att sen flytta ner igen, För det känns inte som att vi kan bo kvar här men samtidigt blir inte lägenheter lediga fören tidigast okt-nov och det mesta ligger på hyror som inte är vettiga någonstans.
Det känns så tråkigt!
Jag vill verkligen fixa det här för jag vantrivs inte alls så mycket som jag trodde :p

Men nu är jag en smula irriterad på det här. Dessutom väcktes vi i morse av hemska dubbade-slovakfilmer på högsta ljudnivå. Dom har jag däremot tröttnat på. Filmerna. De dubbade filmerna!! VAAARFÖR dubbar man och förstör filmer på det sättet? O h my!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback