irriterat


Just för tillfället är det lite irriterat här. Saker och ting har inte riktigt gått som jag planerat. Och det stör mig. När man måste börja tänka om.
Dessutom gör det mig ännu mer irriterad när man tar nya tag, börjar om från noll och verkligen lägger ner kraft och tid - och så skiter det sig igen.
Jag skulle ha träffat tjejen med stort T nu men det är lite för mycket virr varr för tillfället. Jag biter på naglarna (det händer aldrig) och bara tvinnar just nu. Ska dessutom försöka ta nya tag - Igen.
Jag funderar på att ta en springtur bara för att försöka få lite ordning i huvudet men samtidigt smällar snart idol igång. Och tillskillnad från alla kritiker så älskar jag förnedringstv.

Och det är fuckingnorska Adecco som retar mig ikväll.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback