Hoppas på en paus

Om (NÄR NÄR NÄR) vi får lägenheten jag vill ha så kommer det bli ett litet uppehåll i mina fasligt intressanta uppdateringar från norway. Min roomie från göteborg som är ägare till datorn åker nämligen hem och tar den med sig tors-sönd, och har vi fått (NÄR VI FÅR) lägenheten så är vi ute då.. utan dator.. troligtvis för resten av året här.
Så håll alla tummar ni har och hoppas på att det blir en paus här nu!! :D
Jag vill supergärna lägga upp lite bilder på den men känner att det betyder otur och då kommer vi verkligen inte att få den..

PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ!!

Jag hoppas att det är ett internettcafé jag skriver ifrån nästa gång!! ;D ;D
om inte annat så kommer det nog vara fyllt av svordomar och då borde det hursom inte läsas.

Peppar peppar peppar.

SO LONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback