Ge mig! Ge mig!


I förrgår var vi på en visning på en lägenhet i Lilleström. Jättemysig med fint kök och underbart badrum! Men var bara ett rum och det rummet var lite i minsta laget. Det var antingen en soffa med möjlighet att bädda ut eller en säng. Inte både säng och soffa. och det känns som att det blir lite väl intensivt. 6700 kronor + 17000 i dep. skulle det dessutom vara. Men vi lyckades charma ägarna och idag ringde dom och erbjöd oss den.. Men då för ett år. Och så länge vet vi inte om vi stannar, så vi fick tacka nej.
MEN igår var vi på en visning på en lägenhet som jag bara ÄLSKAR! Den är perfekt för oss två! Inte alls stor men det är iaf separat sovrum. Även om vardagsrum och kök är i ett. Den är perfekt! Jag har tänkt på den konstant sen vi var där och jag ber till Gud att den ska bli vår! Den kostar förvisso ett par tusenlappar till men det är den värd. Vi kommer inte hitta något annat billigare iallafall. Allt kostar ändå skjortan här trots att det är mitt ute i ingenstans vi bor :p Och det är mer eller mindre grannhuset vi ska flytta in i.. Så man kan konka över möblerna ;D

GE MIG GE MIG GE MIG!!!!!

Imorgonkväll, senast fredag får vi veta!
Åh jag kommer inte kunna sova fören dess :P

Och får vi den inte blir det dubbel missär.. fick precis veta att jag inte kan följa med till Egypten om två veckor eftersom allt är så rörigt här i Norway BUHUHUHU :( Har sett fram emot resan sen vi var där förra året.. Men man kan väl kanske inte få allt... piss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback