mot vintertid


Jahapp? Ænnu ett bevis på att jag ær helt avskærmad från verkligeheten. Igår skulle det næmligen stællas om till vintertid. Det hade inte jag en susning om! Som tur var ringde en mæklare på kvællen och bjød in oss på visning (jættemysig lægenhet), och då konstaterade vi att vi inte skulle hinna,eftersom det bara var 25 minuter kvar. Men han klargjorde att det var 1h och 25 minuter kvar.. Efter mycket grubbel kom vi fram till att jag nog faktiskt hørt någon næmna någon stans någon gång, till någon annan att klockan skulla stællas om? Mycket riktigt!
Men hade inte mæklaren ringt hade jag aldrig tænkt på det! Och då hade man hoppat upp pigg som en nyponros (knappast) kl 4.45 och trampat ivæg till jobbet.
Men så går det væl nær INGEN berættar något før en, nær man inte har tillgång till tv/nyheter, nær man inte køper de norska dagstidningarna och nær enda internetanknytningen man har finns i ishallen. Hm.

Men nu ær det alltså vintertid, gøtt! KOM SNØ KOM!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Samma sak för mej Maja :p fick veta de typ 5timmar innan omställningen.. :P

2007-10-29 @ 23:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback