mina fula ord

Japp. Det blev total-katastrof för min del.
Lägenheten gick till en ensling. Varför? Varför vill varenda jävel som hyr ut lägenheter göra det till eeeenslingar? Det kan ju inte bli mycket bättre än ett lugnt och sansat par. Kör man på ett singel-boende kan det ju komma och gå hur mycket skumma typer som helst! Hua!
Men efersom jag blev så besviken så har jag under helgen bara haft en massa fula ord i huvudet.

Attans
Balders-balle
C... c?
Dönickar!
Enbenta torskfena! (håll huvudet kallt, eddie)
Fasen! Fy farao! Fuck! Fan!
G... g?
Helskotta! Helvete!
Illbatting!
Jäklar! Jävlar!
K... k?
L... l?
M...
N....

Nej nu kommer jag inte på fler! Jag ber hemskt mycket om ursäkt för mitt fula inlägg.
Men ibland måste dom fula orden ut! Och nu är det gjort..
Nu är jag snäll igen..
Och vi blir nog kvar..
Och jag har blivit anställd på ett bemanningsföretag i lilleström.
Så här följer mina fina ord:

Ahhh!!
Bart! (under-)
C.. c?


Nejdå. Nu ska här städas.
Adios!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Majsan! Ja det känns superbra nu. Verkligen! Och det är som sagt bara för dig att dyka upp när du känner för det så gör vi sthlm by night ;)
Jag kommer också gärna och hälsar på er nångång framöver. Det var tråkigt att ni inte fick lgh, men det dyker väl upp nya och tillslut så är det er tur :D Så farligt kan det väl inte vara med alla slovakier? ;)
Ha det så bra och lycka till med allt, jobbet och bostadsökandet. Vi får höras!
puss o kram Maria

2007-10-02 @ 16:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback