i väntan på något bättre?


På måndag drar mitt liv som dagisfröken igång. Men tills dess så jobbar jag på ett lager.. jag kör en liten fuling och använder mig av två bemanningsföretag.. det gillar dom inte... ;p
Men lagret ja.. på ett lager finns det många speciella typer, det är nästan halva nöjjet. Det blir en härlig stämning och jag trivs helt okej! Men lager känns ändå inte riktigt som min grej. Just nu jobbar jag utomhus, under tak, med tre norska killar (förövrigt är jag istortsett enda tjejen på hela stället) och vi paketerar kläder. Det är allamöjliga olika kroppsställningar och dom känns inte helt ideala. Min svank och mina ben gillar det inte :P haha, men är sagt mysigt ändå! Men tillfälligt! Och tillfälligt känns bra! Har uppdrag där tills på fredag som vikarie och sen är det alltså dags för en massa ungar. Men får ut 3600 för tre dagars jobb så egentligen klagar jag inte. Jag är bara lite slut efter allt plockande och packande! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback