home sweet home


På torsdag eftermiddag är det hemresa! Pratade med mams och paps idag och HERRE MIN JE! Vad jag längtar efter dom!! Och lilla mormor, de små bröderna! Åh! Är så skönt att ha alla samlade i samma hus så man slipper flänga runt! :) Och så vännerna! Dom blir det sammanslagning med på lördag. Då blir det ferre i wäsa. Ska bli riktigt trevligt att få slå runt lite. Sist var.. ja när var sist jag var ut och slog runt ordentligt? Tänkte säga v32 då det var motor&musik-festival i älv, men då bangade jag alla dagarna eftersom jag låg i krig med min man :p Och så tänkte jag säga midsommar.. Men då var jag lugn som en filbunke och vi gick hem vid elva-tiden. Så tänkte jag säga studenten.. Men, haha, då gick jag hem skapligt tidigt för att jag var så sjukt hungrig :P Och under studentveckan hade jag heller inte så många klackar i taket. Så när i allsindar var jag ute sist? För i våras var det inet särskilt mycket alls. Så ja.. nyår? Nej då var jag hemma med mormor och myste.
Jag kanske inte är så mycket till festprisse när jag tänker efter :p haha. Men i helgen är det dags. Då ska det slås klackar i taket i våra vackra munderingar! Och så ska det snackas en massa skit över ett antal glas vin. Härligt härligt!

Jag längtar allt efter er mina stora och små!! I helgen ses vi. Härlans! :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback