grabbfest


Idag åkte vi över till charlottenberg (tror jag att det hette) för att bunkra upp med mat. Men jag kan ju meddela att det aldrig kommer bli en återresa dit. Helt galet dyrt! Det vi handlade i hederliga mora (som räckt ända tills nu), blev billigare än det som inhandlades idag och då har vi bara räknat på två veckor, högst. Usch.

Men ikväll blir det tydligen fest här hemma. Jag är så där lagomt peppad. Det aktionerades nämligen ut av the slovaks i omklädningsrummet efter träningen i veckan. Vilket betyder att det än en gång kommer hållas fest med bara en massa fulla killar. Tänk om det ändå kunde komma lite brudar. Men icke. Bara män.
Jag ska allt försöka fiska lite idag på matchen. För nog kryllar det av tjejer, kärestor och fruar där. Men de här killarna verkar inte så intresserade av att det ska vara tjejer här. Tråkiga jävlar. Men jag ska försöka att inte vara så bitter. Dock har jag fått i uppgift att städa iordning badrum och vardagsrum så nog tycker jag att jag ska få min vilja igenom om jag ändå snyggar upp. Jag tror inte direkt att de där svettiga hockeyspelarna märker någon skillnad.

Så dags att sätta igång. Dagens match börjar om 45 minuter.

Om två veckor är det hemresa. Pratade med mamma och pappa idag - Guuuuud vad man bara saknar dom ännu mer efter ett samtal. Ska aldrig mer ringa hem :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback