chokladfrosseri


Jag befinner mig just nu i den perioden i månaden då mitt liv är som i störst misär.
Det är samma visa varje gång, och under denna 5-dagarsperiod finns det ingen människa i världen
som det är lika synd om som om mig. Jag behöver omtänke, ompyssling och mjuka fina ord och smekningar
på kinden. Jag vill bli behandlad som om jag vore 19 månader framför 19 år. Jag vill att hela världen ska omfamna mig och tycka synd om mig. Trots att jag går från glad - till skrikandes - till gråtandesv- till skrattandes - till förkrossad - till... Kort och gott så svänger mitt humör jag hatar det mesta, men jag vill att det mesta ska älska mig. Trots att jag väser hemska ord, är arg, grinig och allmänt oförskämd. Så tycker jag ändå att jag förtjänar en stor dos kärlek.
Det är också i den här vevan chokladen kommer in. Jag äter sällan sötsaker. Det händer nästan aldrig. Men just under den här perioden smäller det till. Jag blir besatt av choklad. Det finns ingen återvändo och jag vill helt enkelt bara ha choklad! I normala fall sorterar jag bort såna tankar. Choklad - godis - chips, är totalt onödigt att vara sugen på eftersom jag precis lika gärna kan ta en macka, en banan, eftersom smaken av det söta ändå är borta direkt jag svalt. Men nu!! Nej då handlas det choklad! Utan att tveka! För då är jag verkligen värd den! Eftersom mig är det synd om! Väldigt, väldigt synd om. Och eftersom jag äter av pms-skäl så är det heller inte onyttigt, eftersom kroppen behöver chokladen. haha ;)
Och gott är det! Och jag har ätit hela 100g choklad den här vändan. En hel kaka. haha :P Jag kan jag också! Och gott var det! Marabous med nonstop. Mums! Mums!
Den satt där den skulle! :p Men inte bota den mitt matsug inte. Så ska gå ner och göra några mackor. Får smygäta när de andra inte är hemma. Eftersom dom tycker att jag äter "onormalt mycket"? Har alltid varit glupsk och kommer alltid att vara det. Dumt att klaga när det ändå är mat jag trycker i mig! Kunde ju ha varit värre! Kunde ju ha varit amfetamin som alla andra pundar-norrmän! (jäävlar vad det knarkas öppet i det här landet!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback