Att ta hål i öronen


18.05 smackade jag in tre nya hål i öronen. Och det gör skiiiiiiiitont nu :P
Jag vet inte alls varför jag fick det infallet. Men det var inte ett skönt ett. Jag är känslig för allt sånt där. Tål det egentligen inte :p Men nu är det gjort. Värker ner i nacken och fram på kinden. Haha. well well.
Slipade ner mina tänder idag också. Har stört mig på en framtand som varit "längre" än den andra, den är i plast och förstod aldrig varför tandläkaren gjorde den större än den andra. Men så fick jag förklaringen: Jag har slitit ner den Andra. Dom har alltså varit lika långa/stora men jag har gnislat ner den andra( alla andra tänder med) men plasten har stått emot. Det känns ju bra. Snart har jag väl inga tänder kvar. Men bettskena nattetid är påväg :p
Och slipade bort guldsmycket jag haft på tanden i hundra år också. det var VERKLIGEN på tiden!

Men usch vilken ooouthärdlig smärta jag har i mina små öron :p haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback