rött

Okej, jag är rödhårig. Fruktansvärt jätterödhårig.
Men var inte orolig.. jag skrubbar :p

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag med Maja färgade idag och det blev inte det önskade resultatet :( vi får slå våra röda huvuden ihop. fast i morgon ska jag nog köpa brun färg. :P

2007-05-21 @ 22:01:17
Postat av: Pernilla

Jag med Maja färgade idag och det blev inte det önskade resultatet :( vi får slå våra röda huvuden ihop. fast i morgon ska jag nog köpa brun färg. :P

2007-05-21 @ 22:01:22
Postat av: Pernilla

Jag med Maja färgade idag och det blev inte det önskade resultatet :( vi får slå våra röda huvuden ihop. fast i morgon ska jag nog köpa brun färg. :P

2007-05-21 @ 22:01:23
Postat av: Pernilla

Jag med Maja färgade idag och det blev inte det önskade resultatet :( vi får slå våra röda huvuden ihop. fast i morgon ska jag nog köpa brun färg. :P

2007-05-21 @ 22:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback